چالش فقط پنج دقیقه با حس و حال موندریان

5/5 - (1 امتیاز)

امروز در چهارمین روز از ماه چهارم سال قصد داشتم که یک عکس از روند کاریم از چالش استاد شاهین کلانتری با عنوان «فقط پنج دقیقه» در گروه سمپوزیوم نویسندگی ثبت کنم که یک‌لحظه متوجه شدم که، حس و حال کارم کمی شبیه به آثار پیت موندریان نقاش معروف هلندی شده، همین امر بهانه‌ای شد که همان لحظه سراغ کتاب‌های تاریخ هنر مدرن به‌ویژه در جستجوی زبان نو تألیف رویین پاکباز روم و یک سیری در آثارش داشته باشم.

چرا من این خانه‌ها را رنگ می‌کنم؟فقط به این دلیل که به خودم پاداش داده باشم.

اگر می‌خواهید عادت پنج دقیقه در زندگی‌تان دوام بیاورد، پس از نوشتن هر پنج دقیقه به خودتان فوراً پاداش بدهید. این پاداش می‌تواند آوردن لبخندی ساده بر لب، نوشیدن چای، کمی رقصیدن یا هر چیزی دیگری باشد.

روایت تصویری از انجام چالش پنج تا پنج دقیقه‌های من با چاشنی رنگ و فرم:

مهم این است که بلافاصله این کار را انجام دهید و تمرین نوشتن و دریافت پاداش را به هم گره بزنید. با این کار پنج‌دقیقه‌ها را در مغز خودتان به کاری خوشایند تبدیل می‌کنید و پس از آن مغز شما نه تنها از انجام تمرین سر باز نخواهد زد بلکه هر روز با اشتیاق بیشتری شما را به انجام این کار سوق خواهد داد.

به این چالش به چشم یک بازی سرگرم‌کننده نگاه کنید.

همچنین می‌توانید برای کتابخوانی و سایر کارها نیز از روش ۵دقیقه استفاده کنید.

 

 

تصاویر این چالش ادامه خواهد داشت…

                     

 

12 پاسخ

  1. با عرض سلام خدمت شما مطالب بسیار مفید بودند،اطلاعات در مورد هنرمند هلندی بسیار عالی بود . منتظر مطالب جدید در آینده هستیم

  2. سلام خام گل. بسیار عالی و خلاقانه. الان که تصویر نوشتن پنج دقیقه ای شما را دیدم. کیف کردم. چون نقاشی می‌کنم خیلی کارها را از دید هنری میبینم. موفق باشی عزیزم.
    خوشحالم با شما دوست هنرمند آشنا شدم. 💝👌🌺

    1. سلام مرضیه جان
      ممنونم که نظرتون رو برایم نوشتی، از آشنایی با دوست هنرمندی مثل شما خوشبختم.
      خوشحالم که پنج دقیقه ها رو دوست داشتید .

      🌸🌸🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):