یک صفحه از یک کتاب|جادوی بزرگ اثر الیزابت گیلبرت

5/5 - (2 امتیاز)

سوال: خلاقیت چیست؟

جواب: رابطه‌ای بین بشریت و رمز و رازهای نیروی الهام.

بشنوید:

توضیحی کوتاه درباره‌ی کتاب

برشی کوتاه از کتاب:


سعی کنید خودتان را برای خلاقیت‌ بسیار جذاب نشان دهید، گویی شما فردی هستید که سپری‌کردن زمان با شما ارزشمند است. من همیشه سعی می‌کنم به خودم یادآوری کنم که من و خلاقیت در رابطه عاشقانه‌ای به سر می‌بریم و سعی می‌کنم آن‌طور که خودمان را برای کسی که می‌خواهیم با او رابطه عاشقانه داشته باشیم آراسته می‌کنیم، خودمان را به نیروی الهام نشان بدهم، نه مثل کسی که به‌این‌علت که کلن خسته و ناامید است لباس زیر شوهرش را در کل هفته در خانه پوشیده است.

من خودم را جمع‌وجور می‌کنم (به قول تریسترام شندی از فرق سر تا نوک انگشتانم) و سپس به سر کارم باز می‌گردم، این کار همیشه جواب می‌دهد. صادقانه بگویم، اگر کلاه‌گیس قرن هجدهمی تریسترام داشتم، گاهی از آن هم استفاده می‌کردم. ترفند کار این است «وانمود کنید تا زمانی که نتیجه بگیرید» الیزابت گیلبرت

کلیتی از کتاب:


جادوی بزرگ با نویسندگان و هنرمندانی که پروژه تولید اثر را بسیار سخت و دشوار می‌دانند، همراه خواهد شد؛ از طریق داستان‌هایی که از شکست‌های مکرر نویسنده می‌گوید و رفتارهای خلاقانه‌ای که او در این زمینه به کار گرفته است. گیلبرت خوانندگان را ترغیب می‌‌کند تا به دنبال یک زندگی خلاقانه باشند که این زندگی با حس کنجکاوی ساخته خواهد شد، نه با احساس ترس و ناامیدی.

نویسنده در کتاب جادوی بزرگ تلاش می‌کند تا به زبانی ساده به این سؤال اساسی پاسخ دهد که چگونه می‌توان زندگی خلاقانه را تجربه نمود؟



مشخصات اثر:

موضوع کتاب: موفقیت و خودسازی

نام کتاب: جادوی بزرگ

وبسایت رسمی الیزابت گیلبرت 

مترجم: شهلا ثریاصفت

آشنایی با دیگر آثار مترجم

کیفیت ترجمه:

ناشر چاپی: نشر نوین

سال انتشار: ۱۳۹۶

تعداد صفحات: ۲۰۰




راه‌های خرید:

تهیه نسخه‌ی چاپی از ایران کتاب

تهیه نسخه‌ی الکترونیکی از سایت فیدیبو

دانلود کتاب صوتی جادوی بزرگ

2 پاسخ

  1. ممنون مريم عزيز از حسن انتخاب شما، من فكر ميكنم مقابله با ترس شايد همون پذيرفتنش باشه، ترس سر جاي خودش باشه، بقيه المان هاي زندگي مثل كنجكاوي هم سر جاي خود باشند، اين ماييم كه انتخاب ميكنيم بسته به موقعيت از كدوم يكي براي زندگي استفاده كنيم🥰

    1. شیرین جان سلام
      ممنونم از اینکه نظرتو برام نوشتی، شیرین کتاب رو که می‌خوندم یادم به صحبت‌های خوبت در مورد مفهوم ترس افتاد.
      پذیرش ترس = مقابله با ترس
      ممنونم واقعن از گفتن این جمله دوست خوبم
      🌸🌸🌸
      🌸🌸🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):